środa, 13 lutego 2013

Mój pierwszy post ...



Hej jestem nowÄ… redaktorkÄ… :-) bÄ™dÄ™ podejmowaÅ‚a różne tematy  ale przede wszystkim sklepy pod lupÄ…, czyli przeglÄ…d starplazy i talenty i ciekawe dolki :-) Mam nadzieje że siÄ™ wam spodoba :-) 
Mój pierwszy post jest o prostym skopiowaniu stroju Honey  na stardoll 
- Bluzka starDesign 10sd
- Spodenki nelly 14 sd 
- Bransoletka  zależy jak zrobisz ale od 5 do 7 sd 
- Fryzura 69sd od sfiHoney
Oto ona :
Ogólnie droga stylizacja :-( przyznam się szczerze że kupiłam te włosy wcześniej bo są ciekawe a resztę oprócz spodenek kupiłam do stylizacji:-)
 

4 komentarze:

Unknown pisze...

Stylizacja jest z piosenki Honey Lalalove ;-)

Unknown pisze...

według mnie słaby post... ale początki zawsze są trudne.
witamy ;)
nie pisz tak dużą, kolorową czcionką bo źle się to czyta :)

_julcia_1997

Unknown pisze...

ok nie wiedziałam o czym napisać :-)

Unknown pisze...

Julka ma racje co do czcionki...
Co do stylizacjii to droga i nie powalajÄ…ca...

AnnaWeKrwi