sobota, 2 lutego 2013

Nowa redaktorka + Metamorfozy


Od Dzisiaj będę pisać na tym blogu . Na stardoll kryję się pod nickiem Karolina_skc_xd . Miałam kiedyś swojego bloga i także pisałam na wielu innych . Swojego zamknęłam . Aktualnie mam 14 lat . Ale nie będę się za bardzo rozpisywać . Mam zamiar robić metamorfozy lalek które nie mają jakby to ładniej ująć ,, gustu '' bo tym ładnym nie potrzeba robić . Dzisiaj przygotowałam dla was jedną z nich.
A i powiem jeszcze że nie podam nicku osoby .

Przed : Jak widzicie na zdjÄ™ciu poniżej wybraÅ‚am dollkÄ™ która chyba nie ma za grosz poczucia co ze sobÄ… zrobiÅ‚a . Ja nie jestem tu po to żeby krytykować , ale po to by zmienić jej wyglÄ…d . Chyba widać że chciaÅ‚a z siebie zrobić ,, Emo '' ale czy to jej wyszÅ‚o ? Hmm PeÅ‚no pasków , spinek , jakieÅ› tam dodatki . MyÅ›lÄ™ że ta kokarda jest w ogóle nie potrzebna . Ta wata cukrowa , misiek , nożyczki ? Tak szczerze nie podoba mi siÄ™  stylizacja , doll i nic wam nie powiem o apartamencie bo brak mi słów .
Ta 1 stylizacja jest przed a druga po .
Po : Zrobiłam taką stylizację jaką mogłam . W apartamencie miała porozwalane ciuchy a szafa była zakryta przez meble . Próbowałam zmienić jej styl ,, Emo '' w taki normalny ale chyba mi się nie udało . Jeszcze ta opaska na nodze .. Większość biżuterii miała założonych w salonie piękności . Długo zdejmowałam jej rzeczy z lalki bo dużo tego nałożyła .Moja stylizacja jest prosta .
 PomyÅ›laÅ‚am że jak zrobiÅ‚am metamorfozÄ™ ubrania to też przyda siÄ™ makijażu . 
Przed : Ta spinka i kokarda oraz włosy są nie potrzebne a te kolczyki na brodzie ... Po prostu jestem na nie .
Po : Zdjęłam wszystkie rzeczy i nic więcej nie robiłam oprócz zmiany fryzury . Użytkowniczka nie miała żadnych kosmetyków oprócz czarnej szminki . To chyba Tyle . Nie chcę być nie miła ale trochę się wkurzyłam i opisałam moje emocje . Komentujcie co wy na to . Jeśli znajdziecie taką dolkę na stardoll która wam się nie podoba proszę napiszcie w komentarzu a na pewno niedługo znajdzie się o niej notka .
 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wiesz mnie też wkurzają takie dollki . No bo po co robić z siebie taką ,, niegrzeczną '' ?
Na stardoll jestem MissPatusia1011

Unknown pisze...

hmm.... moim zdaniem metka twarzy jest beznadziejna, ale to tylko moje zdanie.

nika32123

Karolina_skc_xd pisze...

Nika32123 dziękuję za szczerość . Na pewno coś z tym zrobię :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.