sobota, 2 lutego 2013

Hot or Not 4



 
 

nika32123

MajkaKolorowa: Niby prosto i ładnie, ale nie pasują mi tu te glany. Dałabym delikatniejsze obuwie. Bardzo ładnie wygląda słodka twarzyczka z 'buntowniczym" strojem. Widać, że chcesz łączyć dziewczęcość z powiewem stylu Goth. Daję HOT/NOT
 
phoebetonkin1: Zdecydowanie nie mój styl. Ta sukienka jest okropna! Jednyne plusy tej stylizacji, to kołnierzyk, który uwielbiam i buty, ale buty, to zdecydowanie nie do tej stylizacji. Ja wolę lekkie stylówy. Daję niestety NOT.
 
 

WildcandyRockin

MajkaKolorowa: Prosto, słodko, elegancko.Poprawna twarz i śliczne włosy. Jeśli miałabym się czepiać to te buty. Tak, znowu buty ;) Zmieniłabym ich fason albo zmieniła na banalne, czarne szpilki. jeden akcent kolorystyczny w zupełności wystarczy. Jednak całośc mi się bardzo podoba, i dlatego daję HOT
phoebetonkin1: Jest ślicznie, mój styl. Dodatkowy za kołnieżyk *.* Tylko nie wiem, po co te rajstopy? Bez nich byłopy 10/10, a tak jest 9/10. HOT!
 

julciajulcia1

MajkaKolorowa: Zacznę od pozytywnej strony zestawu: ładne buty i spodnie oraz w miarę poprawna kolorystyka. Nic poza tym. Mało. Darmówka nie sprawdza się w tym zestawie. Skąpo tutaj. Mogłabyś wyszczególnić ten zestaw zmieniając bluzkę i dodając wyróżniającą się biżuterię lub torebkę. Przykro mi to oznajmiać, ale NOT 
phoebetonkin1: Ojojoj! Niby nic tu nie ma, a w zasadzie, to mam wrażenie, że jest tu za dużo -.- Nie wiem...Napewno jest NOT. Buty są we wzory, a reszta zwykła... Nic tu nie gra :(
 

med998

MajkaKolorowa: Świetnie wyglądasz! Niby prosto, ale z pazurem. Dobrze dobrałaś włosy. Twoje  neonowe, żółte paznokcie zdecydowanie przykuły moja uwagę. Świetnie zgrywa się z kolorem stroju. Za ten szczególik masz u mnie dużego plusa. Jedyne co bym zmieniła to Twój makijaż: zaoszczędziłabym na różu.  Mimo to daję HOT, bo jest pieknie!
phoebetonkin1: Świetnie! HOT! Jest tak słodko, ale jednocześnie z pazurem. Zakochałam się w tej kiecce! Jedyne, do czego moge się przeczEpić, to to, że troszczeczkę za pusto, ale to nic *.*




Przepraszam weronika16, że nie poczekałam na Ciebie, ale zbyt długo czekam.  MajkaKolorowa

Który strój najbardziej Wam się podoba? Zgadzacie się z ocenami?

3 komentarze:

Unknown pisze...

Trochę przykro, że mam Not ;(

nika32123

Unknown pisze...

Według mnie miałaś najlepszy strój. Kocham te buty , a sukienka też fajna :D


AnnaWeKrwi

Anas14711 pisze...

też bym chciała ;o

Anas14711