środa, 27 lutego 2013

Przegląd Starplazy- It Girls

Teraz pora na It Girls! Nie jest to mój ulubiony sklep, ale jest w nim kilka rzeczy wartych uwagi, dlatego chcę o nim napisać.
                   
                                                                  HIT
 Znalazłam w tym sklepie pare ubrań godnych uwagi. Większość z nich jest za sd :(



 Blue Bands Blouse: cena: 9sd
Uważam, że jest fajna, idealna pod sweterek, czy żakiet. Nadaje się nie tylko do eleganckich stylizacji.






Red Sailor Sweater:  cena: 11sd
Dla mnie jest po prostu uroczy! W połączeniu z bluzką wyżej możemy spokojnie zrobić stylizację.

  Blue Grape Jacket:  cena 95sm
Przede wszystkim uniwersalny kolor i krój, nadaje się prawie do wszystkiego: zarówno do sukienki, jak i spodni. Dodatkowy plus: cena





Beige Jacket:cena 13sd
Nadaje się do zimowych stylizacji i ma śliczny kolor. 






Hot Buys Off Shoulder Cardi: cena 18sd 
Wyróżnia się spośród innych, gdyż jest tylko nakładany na ramiona.

Blue Berry Dots Skirt: cena 91sm 
Tania i uniwersalna. Ma  delikatny wzorek białych kropeczek. To wystarczy.




Sweat Peach Dress:  cena 14sd 
Dziewczęca, ma piękny krój, słodki, pastelowy kolor.















Briefcase: cena 50sm
Jedna z niewielu teczek na stardoll :D no i przystępna cena


Wooden heels : 6sd
Eleganckie i proste. Ładna, brązowa podeszwa i kontrastująca z nią górna, biała część buta.


Gold Heel Heels: 68sm
Co by o nich napisać? Są przydatne i tanie. To taka podstawa z tego sklepu
                                  

             
                                        KIT



JA SIĘ PYTAM CO TO JEST!?

Rusty Lemon Dress: 14sd
Jeden, jedyny plus to kołnierzyk, który jeszcze jest w miarę modny. Ale te falbanki na dole? Poza tym dziwny wzór i powalająca cena...

Jessica Dress: 7sd
Pierwsze, co mi się tu nie podoba to kolor (brązowy, wiśniowy?). Do drugie dziwne marszczenie na lewej nodze. Ładny dekolt i ramiączka.











Knitted High heel boots: 50 sm
Jeśli mogę tak to nazwać to dolna połowa buta jest w miarę ładna, ale górna? Co to jest? Połączenie kozaków na obcasie i skarpet po prostu mi się nie podoba.

Mint Strawberry top: 79sm
Na pierwszy rzut oka top nie wydaje się być taki zły. Kiedy jednak przymierzymy go na doll, to widok nie jest oszałamiający. W środku prześwitujący pasek nie zasłoni nic. Jedyny plus: fajne ramiączka i znośna cena (aczkolwiek top nie jest wart nawet kilku sm.)


Snowman Purse : 4sd
Fajny dodatek, zabawny, ale trochę kiczowaty. Po pierwsze stylizacja z tą torebką nie jest łatwa do wykonania. Po drugie przyda się tylko w okresie zimy. Jednak mnie nie przekonuje...


Garhered Ethereal Skirt: 6 sd
Pierwsze, co mi nie odpowiada- długość. Sięga za kolana i optycznie skraca nogi doll. Hmmm i to coś po lewej stronie (pasek?) -,-
Cena nie jest korzystna, marszczenia i krój także pogrubiają.





Red Plum Skirt: 101sm
Sama nie wiem, czemu mi się nie podoba, jakoś tak. To chyba powód koloru tej spódnicy- po prostu takich nie lubie, no i badziewne guziczki.



 

Ellen Baggy Pants: 50 sm
Jak dla mnie nie są warte żadnej ceny. Zbyt długie nogawki, workowate i bezkształtne: po prostu nie modne. Może kiedyś będą hitem starplazy? W końcu moda powraca...

Blue Wrap Around Skirt: 50 sm
Może wydaje się dla mnie dziwna, bo nie potrafie zrobić z nią żadnej sensownej stylizacji? To dziwne wycięcie z przodu według mnie odsłania zbyt wiele. 
                          

PODOBAŁ SIĘ WAM ARTYKUŁ??
Jaki sklep ma być nastepny? Wolicie, żebym opisywała tematycznie np. konkretny kolor czy wzór, czy raczej sklepami tak jak teraz?

Pamiętajcie, że te opinie są tylko moimi przemyśleniami i nie musicie się z nimi zgadzać.

Brak komentarzy: