poniedziałek, 4 lutego 2013

Info.

Hej. To ja nika32123. Ostatnio napisałam, że jeśli chcecie żeby wasza doll wyglądała jak gwiazda to piszcie. Na razie zgłosiły się dwie osoby. Pewnie wiecie, że nie można już zmieniać twarzy cudzej doll w salonie piękności. Dlatego też potrzebne mi jest wasze hasło. Oto powody dla, których powinniście mi zaufać:

  1. Mam swoje dobre konto na stardoll, w które inwestuje i własny styl
  2. Nigdy nie zabrałabym nikomu konta, ponieważ wtedy miałabym przerąbane na stardoll już zawsze i nikt by mi nie zaufał
  3. Jestem człowiekiem i również nie chciałabym zostać okradziona
Jeśli zdecydujecie się na taką metamorfozę, wyślijcie mi wiadomość na stardoll z hasłem i napiszcie jaką gwiazdą chcecie być. Po metamorfozie natychmiast zmieniacie hasło. Obiecuję, że nic nie będę kupować.
W komentarzach piszcie swoje zgłoszenia, a potem napiszcie mi jeszcze na stardoll.

nika32123

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ja nadal mogę zmieniać cudze twarze w salonie pięknośći !

Unknown pisze...

A ja nie :(

chomiska pisze...

Tak, tak anonimku, na pewno -,-
Zgłaszam się

chomiska

Unknown pisze...

Ja raczej nie skorzystam. Nie che nic zmieniać w mojej doll ^^


AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.