środa, 20 lutego 2013

Powitanie chomiska

Hej! Witajcie !         

Jestem chomiska, na razie będę pisać na okres próbny o przeglądzie starplazy. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się mój pierwszy post w tym temacie. Trochę o mnie: mam 15 lat, na stardoll jestem od jakichś 5 lat, ale pierwsze, ukochane konto zostało mi skradzione :(. Interesuję się piłką nożną, ale moda też ma ważne miejsce w moim maleńkim świecie. Mam nadzieję, że nie przynudzam za bardzo, ale proszę was o życzliwe przyjęcie, gdyż nigdy wcześniej nie pisałam na żadnym blogu- to mój debiut. Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie u mnie w kg, ewentualnie na moim asku : http://ask.fm/chomiska. Na koniec chciałabym podziękować MajceKolorowej, bo właśnie ona dała mi możliwość pisania tutaj.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Nic innego oprócz ,, Czesć'' nie przychodzi mi do głowy :D

AnnaWeKrwi