wtorek, 12 lutego 2013

Metamorfoza l22l


Przepraszam , że dawno nie robiłam postów ale miałam dużą awarię z komputerem . Zaczęły mi się ferie i będę teraz częściej dodawać posty .
Przed : Mam trochę wątpliwości co do Twojej stylizacji . Luźny sweterek do wizytowej spódniczki ? Chyba troszkę nie pasuje . I jeszcze te trampki . Nie chcę krytykować ale myślę że do spódniczki to bardziej pasują może jakieś baletki ? No każdy ma swój styl . To prawda . Do podkolanówek nic nie mam bo one jak najbardziej pasują ( ale do spódnicy ) . Co do makijażu to nawet nawet i pasuje do sweterka . Nie pasują mi tylko te pomalowane usta : (

          Po : Stylizacja moja jest wizytowa . Bardzo mi się spodobała w twojej szafie bluzeczka z króliczkiem  i tą kokardą na dole . Po prostu nie mogłam się oprzeć i musiałam jej użyć do stylizacji . Na bluzeczkę założyłam kurteczkę czy tam sweterek fioletowy . Myślę że pasuje kolorystycznie bo bluzeczka jest taka szara . Do tego normalne czarne dżinsy . Chyba nie pasują tu buciki ale nie miałam za dużego wyboru . Co do makijażu użyłam różowej kredki by pasowała do sweterka . Zmieniłam twój kolor włosów . Myślę że jaśniejsze włosy pasują do twojej karnacji .
Dzisiaj wieczorem być może jutro pojawią się moje inne moje posty  . Muszę nadrobić zaległości . Jeśli chcesz mogę Ci zrobić taką metamorfozę . Oczywiście robię bez hasła . Jak coś to jestem Karolina_skc_xd . Jak będe superstar zorganizuję dla was mały konkursik .

4 komentarze:

Unknown pisze...

Nie żle ale nowy makijaż jakoś mi nie pasuje:-)

Unknown pisze...

Szczerze mówiąc, to ta metka jest brzydka, a makijaż "po" jeszcze gorszy.

nika32123

kasiaxd pisze...

hmmm ;/

Anonimowy pisze...

Lepsze przed....