czwartek, 21 lutego 2013

MetkA MajkaKolorowa

Hejcia, to znowu ja glori010 :) Dzisiaj postanowiłam zrobić metamorfozę jednej z naszych blogowych Adminek, MajceKolorowej. Przepraszam Was, że wcześniej się nie udzielałam, ale jakoś nie miałam czasu. To tak...

                                          Przed                                                                 Po

Przed: Stylizacja ogólnie bardzo dobra, ale nie przemawiały do mnie włosy i ich kolor. Reszta spoko, tylko szkoda, że mało biżuterii. 

Po: Chciałam zrobić styl elegancki, ale coś mi nie wychodziło, więc robiłam tak żeby wszystko się łączyło i ładnie wyglądało :) Zmieniłam kolor włosów, bo jak już pisałam tamten był troszkę za jasny i dołożyłam kosmyki z StarDesign Hair. Dodałam kolczyki, które 'podrasowałam' (jeśli można to tak nazwać), nakładając na nie czarne, odwrócone łezki. Makijaż prawie się nie zmienił, tylko dodałam biały cień do powiek. To chyba już wszystko, narcia :P / glori010

3 komentarze:

kasiaxd pisze...

Makijaż mi sie podoba. *.*
Z włoskami troszkę gorzej. Zbrzydły mi już włosy ze stardesign ;/

majkaKolorowa

Unknown pisze...

Mi też średnio się podoba ta metka :-(

Unknown pisze...

Po co ta grzywka?

AnnaWeKrwi