wtorek, 19 lutego 2013

Up&Down- odcinek 1.

Hej! Z tej strony phoebetonkin1. Od dziś będę ok. co tydzień robić temat Up&Down. Polega to na wzlotach i upadkach ciekawych ciuszków.

Na pierwszy ogień idzie futerko z archive. Jego poprawna nazwa to Boho Furvest.
   Jak się dowiedziałam, kiedyś było ono w archive. Nie wzbudziło wtedy jeszcze furory.DOpiero jak je wycofano, szło ono w sb ja ciepłe bułeczki. Użytkownicy kupowali je za nawet 500 sd!
  Niedawno, ok. 2 tygodni temu było ono znowu w archive. Teraz jest już mało wartościowe, w sb widać je za jakieś 20 sd.Osobiście mi pasuję do wielu, wielu stylizacji. Sami zobaczcie, jak ono wygląda...

3 komentarze:

kasiaxd pisze...

Nie lubię tego futerka. na tym przykładzie widać jak ludzie potfarią kupować, bo jest coś cenne.
MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Ta, masz racje. Troche mnie tacy ludzie denerwują bo przez takich ,, kolekcjonerów'' nie mam tej pięnej kamizelki z archive :/ Nie mam zamiaru kupować jej po 600ds choć jest śliczna

Naprawde denerwują mnie kupując coś co im się nie podoba i chowają to do szafy :/

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Hmmmm, no to mnie nie polubicie ;c
Futerko mam kupione po 600sd

draeczek7