czwartek, 21 lutego 2013

Bitwa dolek + wyniki

Pod tym postem przyjmuję zgłoszenia do 'Bitwy' dolek. W każdym "odcinku" będą występowały dwie dolki, a Waszym zadaniem (Waszym, czyli komentatorów) będzie ocenienie, która doll lepiej wygląda.  Będzie to wyglądało  mniej więcej tak:




Oczywiście będą dwie różne dolki. Jeszcze nie wiem, jak dodawać ankiety do postów i byłabym bardzo wdzięczna, gdyby ktoś mi to wyjaśnił. Najprościej będzie głosować poprzez ankiety, jednak póki co głosujcie w komentarzach.

Wyniki MK

Prawidłowa odpowiedź to:
Mila Kunis

Wygrywają:
- Abieska-XD
- Mary__Jane

Mary__Jane  zgłoś się w kg MajkaKolorowa. Masz na to 48h.


5 komentarzy:

chomiska pisze...

ja się zgłaszam

chomiska

Unknown pisze...

Ja też się zgłaszam ;)

SillyRockRose

Phoebetonkin1 pisze...

Zgłaszam się. Phoebetonkin1

Unknown pisze...

Heh... Ciekawe kto wygrał ten pojedynek... MajaKolorowa czy Maja Kolorowa.... To mi wciąż nie daje spokoju

AnnaWeKrwi

Anas14711 pisze...

ja też się zgłaszam : )

Anas14711