poniedziałek, 11 lutego 2013

YOU SHOULD HAVE + przeprosiny



Cześć. Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale pod koniec ferii wyjechałam. Nie miałam tam czasu pisać, ale teraz wróciłam i będę regularnie dodawać posty. Obiecuję, że następnym razem napiszę o tym jak będę wyjeżdżać. Wracając do tematu posta. Zajmuję się działem "MUST HAVE", ale moim zdaniem ten dział powinien nazywać się raczej "YOU SHOULD HAVE" ponieważ większość z tych ubrań powinniście mieć, a wcale nie musicie. Dzisiejszy artykuł, który powinniście mieć to wojskowa kurteczka, a w zasadzie płaszczyk. Pochodzi on ze sklepu "nelly.com" i wcale nie jest droga. Stworzyłam do niej bardzo ciekawą stylizacje ;) Całe włosy łącznie z kolorem, również są elementem stylizacji, bo gdyby nie one, całość byłaby za ponura.

nika32123



1 komentarz:

Unknown pisze...

Jest ładna ale nie chce mi się w nią na razie inwestować... Jakim ja marnotrawnym człowiekiem jestem... W dwa dni przepuściłam cały majątek...
Zwykle starcza na trzy i jakąś torebkę ;)


AnnaWeKrwi