niedziela, 3 lutego 2013

Wyglonadać jak Marilyn Monroe

Hej. Dzisiaj stworzyłam małą metamorfozę swojej doll. Zrobiłam z niej Marylin Monroe. Mim zdaniem metka jest udana. Niestety nie dodam całej postaci ponieważ twarzy nie zapisałam, a metka była tylko na potrzeby bloga. Jeśli chcecie żebym z waszej doll zrobiła gwaizdę piszcie!

Ps. Dodałam dwa zdjęcia po metce. Dwa screeny różnią się oczami, ale tylko dlatego, że Marilyn na każdym zdjęciu ma inne oczy, a ja chciałam uzyskać jak największe podobieństwo ;)

Przed:

Po:
nika32123




3 komentarze:

Unknown pisze...

No nawet podobna, tylko włosy troche za krótkie ;)


AnnaWeKrwi

Anonimowy pisze...

Hej jestem WildcandyRockin :-) Mogłabyś i ze mnie zrobić gwiazde heh:-)
Lubie np. Katy Perry, Honey, Victorie Justice:-)

kasiaxd pisze...

zrób ze mnei Rihannę ;D