wtorek, 5 lutego 2013

Metamorfoza MissESTKA

Niestety rezygnuję z robienia metamorfoz osobom ,, Bez gustu '' . Na czas nieokreślony założycielka bloga pozwoliła mi się zajmować metamorfozami . Ogólnie miałam pisać posty w piątki  soboty i  w niedziele ale znalazłam dzisiaj troszkę czasu . Pierwszą osobą która się do mnie zgłosiła była MissESTKA .
Przed : Jeśli chodzi o Twoją Doll to nic do niej nie mam .Oglądałam wcześniej Twoje stylizacje i ubrania . I powiem tak : Masz dużo ślicznych rzeczy tylko ich nie używasz . Tu też jest wszystko dobrze tylko na Twoim miejscu zmieniłabym kolor może spodenek ? Bo To bardzo wrzuca się w oczy . Za dużo koloru jak to powiedzieć .. hm .. musztardowego . Kapelusz na głowie także pasuje do bucików . Masz ładną twarz taką naturalną . Jeśli chodzi o Twój makijaż to pasuje do stroju.
Po :  Moja stylizacja jest taka wizytowa . Użyłam kolorów takich jak : Brązowy ( Jasny ) , Szary , Czarny oraz Biały . Nie mam co się za bardzo rozpisywać . W salonie piękności masz bardzo dużo kosmetyków . Ładnie łączysz makijaż ze strojem . Po prostu podoba mi się . Twoje oczy pomalowałam tuszem do rzęs . Wykorzystałam białą kredkę oraz brązowy cień do powiek . Lekki makijaż .
 
Jeśli jesteś chętny do mojej metamorfozy zgłoś się u mnie na stardoll . Jestem pod nickiem Karolina_skc_xd 
Oczywiście wpiszę Cię do kolejki . Więcej metamorfoz pojawi się w piątek i w weekend a poza tym będę miała ferie i pojawi się ich więcej . Pozdrawiam.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Nawet ładnie :P

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

ubiór lepszy po, makijaż przed.
zgłaszam się do metamorfozy: _julcia_1997 ;)