piątek, 22 lutego 2013

MetkA nat_pas

Siemancioo :) Ale się jaram, znalazłam w końcu LipRingPiercing, których nie mogłam znaleźć, wystarczyło zajrzeć do katalogu. Dzisiaj metamorfoza użytkowniczki stardoll nat_pas


                                          Przed                              Po

Przed: Bardzo mi się podoba twoja twarz, w której nos, usta i oczy świetnie do siebie pasują *.* W poprzedniej stylizacji nie podobały mi się oczy, gdzie były za bardzo podkreślone. Nie lubię jak są tak powiększone dodatkami oczy. Włosy i ich kolor spoko, biżuterii brak, a makijaż okej. :)

Po: Postawiłam na styl, trochę bardziej dziewczęcy. Zrobiłam różowo, bordowe powieki i lekko pomalowałam rzęsy. Zmieniłam włosy ze stardesign hair, poluje na nie od dłuższego czasu, a jak je już znajdę to zazwyczaj nie odpowiada mi cena. Włosy zostały stworzone przez PuppyShasha34. Na koczka dodałam czarną kokardę z Sunny Bunny

Stylizację przed oceniam 7/10. Bayy :P / glori010

Brak komentarzy: