piątek, 15 lutego 2013

Metamofroza PogodnaKsenia

Jestem taka zniesmaczona. Masz 60. poziom i same darmówki w szafie.. Przejdźmy do metki, która była dla mnie bardzo nudna i uciążliwa.

 

Strój:

Przed:
Nie podoba mi się. Te rajstopy zdecydowanie psują już i tak marną całość. Na dodatek założyłaś  nieodpowiednie buty. Obuwie powinno być zabudowane do tych rajstop. Nie, nie i jeszcze raz nie.
 
Po: Coś  stworzyłam. Ale nie jestem zadowolona z efektu. Każdy element stylizacji jest darmówką -.- Nie ma nic innego w szafie.
 
 

 
 

Twarz:

Przed: Tu jest chyba jeszcze gorzej niż ze strojem. Mogę Cię pochwalić jedynie za fryzurę. Brwi nie do koloru włosów, nos za wysoko, usta zbyt popularne, dziwnie i mało estetycznie pomalowane oczy, zbędny kolczyk. Mogłabym wymieniać w nieskończoność.
 
Po:
Postanowiłam obniżyć prosi nosek zakryć brwi. Policzki musnęłam łagodnym cieniem, a na oczy nałożyłam cienie w chłodnych barwach. Tu jestem zadowolona w 100%.
 
 
Zamieszczam nowe wideo do 'Stay' Rihanny
 
 
Podoba Wam się metka?
Lepiej przed czy po?

4 komentarze:

Unknown pisze...

W jej szafie wcale nie ma samych darmówek :P

Widziałam jakąś rzecz za 110 sm :D

AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...

* są dwie rzeczy kupione w starbaarze,przynajmniej tyle widziałam

Unknown pisze...

Czyli przyznajesz się że mnie okłamałaś?! Ja już nie wiem komu ufać!!! :D

AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...

Po przejrzeniu drugi raz szafy znalazłam coś nie darmowego ;D

majkaKolorowa