poniedziałek, 2 września 2013

Wild candy

Nie kryje że bluzka z nowej kolekcji Wild Candy bardzo mi się spodobała, dlatego postanowiłam zrobić z nią trzy stylizacje:
 Stylizacja nr1. Jest dość prosta i banalna.Ostrości dodaje jej marynarka Galxy i biżuteria.
Bluzka Wild candy 128sm
Marynarka StarDiesing Bazar
Spodnie Bonjour Dizuo 25sm
Torebka  Basic 22sm
Buty SO UNDERCOVER 0sm
Bransoletka Wild candy 15sm
Zegarek Hot Buys Bazar 
Naszyjnki Fallen Angel 30sm
 Stylizacja nr2. Jest ładna i elegancka. Łączy ze sobą błękit, biel i indygo.
Bluzka Wild candy 128sm
Marynarka Bonjour Dizou Bazar
Spodenki Basic 38sm
Buty nelly. com 10sd
Skarpetki Pretty  'n Love 41sm
Torebka It Girls 25sm
Kolczyki nelly. com 25sm
Stylizacja nr3.  Jest dość elegancka ale ma też pazur. Podoba mi się w niej ten lekko rockowy look.
Bluzka Wild candy 128sm
Marynarka It Girls Bazar
Spódnica irl vs. Monster 96sd
Wianek Pretty ' n Love 3sd
Okulary Killah  7sd
Pasek Evil Panda 20sm
Buty nelly. com 9sd
Torebka RIO 40sm
Co o nich sądzicie? Która podoba wam się najbardziej? Co jest nie tak?

3 komentarze:

kasiaxd pisze...

Najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja, choć druga tez jest warta uwagi.

MajkaKolorowa

Natala1902 pisze...

Najbardziej wpadła mi do oka 3 stylizacja, ale tamte dwie także są bardzo ładne.


Natala1902

Fvgh pisze...

1 cudo,2 ten żakiecik tutaj nie pasuję ja bym go wywaliła,oraz dała inne buty(z zakrytymi palcami)3 piękna.
asklas11