poniedziałek, 23 września 2013

Metamorfoza Natala1902


Metamorfoza Natala1902.

Zrobiłam na tobie metamorfozę bo byłaś na końcu kolejki,
prawdopodobnie również będziesz u metamorfozy.

Wczorajsza metamorfoza ale uwierzcie mi dziś wszysko naprawię i będzie wszysko w porządku.


Ubiór:

Przed:
Po:

Przed: Śliczna stylizacja. Wszysko ładnie kolorystycznie połączone. Podoba mi się, daje ci 10/10.

Po: Moja stylizacja nigdy nie będzie taka jak twoja, Ale podoba mi się i jestem z niej zadowolona.


Makijaż:
Przed: Po: 

Przed: Śliczny makijaż, świetne dobrane kosmetyki BRAVO.
Daje ci 10/10.

Po: Zrobiłam podobny makijaż, bo mi się taki podobał i zmieniłam fryzurę.


Podoba wam się?

Pozdrawiam GABA.


3 komentarze:

kasiaxd pisze...

"Zrobiłam na tobie metamorfozę bo byłaś na końcu kolejki,
prawdopodobnie również będziesz u metamorfozy."
Co to miało znaczyć?
A gdzie przecinki? I te powtórzenia..

MajkaKolorowa

Natala1902 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Natala1902 pisze...

Dziękuje, podoba mi się. :)


Natala1902