wtorek, 17 września 2013

Pół-finał MSW

  Przepraszam, że post dopiero dzisiaj, ale wczoraj nie zdążyłam.

                                                                           ***

  Wczoraj do naszych skrzynek trafiła informacja o Pół-finale Miss Stardoll World.

  Naszymi reprezentantkami zostały:
-izabelach
-EZorro,
-stay96,
-TiaraAiwlys,
-Sisi1358,
-Dana1905,
-gabi1224,
-AmfijaSmiley,
-anetka9995,
-FreestyleONA,
-SlodkaSandra10,
-PrincessAnisia,
-Kesha.34,
-Pikaczu103,
-AshleyGreen96,
-aldona.m,
-Lady100Violet,
-maxis588,
-888kamila,
-martus...xd.
(Jeśli kogoś pominęłam, proszę piszcie.)

Macie jakieś zastrzeżenia, co do pół-laureatek (Że tak to ujmę)?
Piszcie! :)

2 komentarze:

Michalina pisze...

Strasznie nie podoba mi się SlodkaSandra10... Jest taka plastikowa ;-; Swój głos oddam z pewnością na anetka9995 . Bardzo mi się podoba : )
~pudziana768

kasiaxd pisze...

Ja także nie podzielam stylu SlodkaSnadra10, cud, że się dostała według mnie. Mi się podoba martus...xd, FreestyleONA, aldona.m i anetka9995
A tak w ogóle to skandal kto tam w ogóle się dostał, to ja tam powinnam być. Co to w ogóle jest? ja będę MSW, zobaczycieee :D... xd

MajkaKolorowa