środa, 18 września 2013

Tak na początek.

Hej. Mam na imię Kaśka (MC-HM) i będę tutaj nową redaktorką. Nie do końca jest określone czym będę się zajmować na tym blogu. Najlepiej czuję się w robieniu makijażu oraz stylizacji. Czasem lubię napisać co nieco na temat mody i trendów. Także myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie wśród postów które dodam.
Po o tyle pisać lepiej od razu pokaże wam tutorial :)
Makijaż ten nazwałam "Pierwsze wrzosy". Osobiście mi wrzesień kojarzy się z tymi  kwiatami.
Krok 1.
Na górnej powiece zrób kreskę różową kredką.
Krok 2.
Całe oko obrysuj cieniem w kolorze ciemnego fioletu.
Krok 3.
Dolną powiekę muśnij kredką w kolorze neonowego fioletu.
Krok 4.
Fioletowym Eyelinerem zaznacz kącik oka.
Krok 5. 
Teraz wytuszuj rzęsy.
Krok 6.
Policzki muśnij różem, na usta nałóż pomadkę w odcieniu zgaszonego, różu.
Efekt jest taki:
Mam nadzieję, że podoba Wam się sposób w jaki przedstawiam tutorial. A może wolelibyście gdybym przedstawiała rysunek podglądowy jednego oka. A może zmienić kształt oka? Wszystkie uwagi piszcie w komentarzach :)
                                                                       MC-HM

5 komentarzy:

chomiska pisze...

makijaż bardzo ładny i staranny, ale irytują mnie te rzęsy(?)
chomiska

Anonimowy pisze...

Co to jest to na nosie? Takie dwa pasma włosów? ;o

kasiaxd pisze...

Ja lubię te rzęsy. Nienormalne, ale nadają taki wściekły wyraz twarzy.

MajkaKolorowa

Michalina pisze...

Hm... Makijaż śliczny,choć brak w nim przejść... Irytują mnie te brwi niedopasowane do koloru włosów... Na Twoim miejscu usta dałabym troszeńkę wyżej :)
~pudziana768

Unknown pisze...

Drażniące brwi nie dopasowane do koloru włosów .. Makijaż piękny .

Emiilaa