piątek, 13 września 2013

Ocena apartamentów #5 by Lola742

 
Ocena apartamentu: Anas14711

Nieduży apartament, szczerze mówiąc średnio mi się podoba (jeśli by oceniać cały apartament).
Dwa różne pokoje, których oceny są zupełnie inne. Pokój nie przedstawiony na zdjęciu, jest trochę dziwny. Nie podoba mi się. Większość rzeczy do siebie nie pasuje. Na szczęście nadrabiasz ocenę drugim pokojem.
Ocena całego apartamentu: 5,5/10

Przedstawiony pokój może nie jest jakiś szczególny, ale jest dobry. Podoba mi się perspektywa, która jest jednym z większych plusów tego pokoju.
Ocena wybranego pokoju: 7,5/10

Suma: 13/20, czyli 65%

Ocena apartmentu: dareczek7

Dużo jest ładnych, ciekawych apartamentów. Mniej jest takich, które zapadają w pamięć. Jeszcze mniej jest takich, które chce się naśladować. Twój apartament należy do każdej z tych kategorii.
Podoba mi się to, że w każdym pokoju dominuje jakaś barwa i jej odcienie. Ogólnie, do czego zmierzam to:
Ocena całego apartamentu: 9,5/10

Wybrany pokój jest świetny, nic dodać, nic ująć. Fajnie kolorystycznie, co sumuje się na:
Ocena wybranego pokoju: 9.5/10

Suma: 19/20, czyli 95%.

Podobają się Wam apartamenty?
Zgadzacie się ze mną?
Komentujcie.

1 komentarz:

Unknown pisze...

nie zgadzam się co do 1 apartamentu jest b. ładny ale to tylko moje zdanie ja dałabym 7,5/10





Emiilaa