niedziela, 22 września 2013

Starbazaar pod kontrolą #2

Starbazaar pod kontrolą.
Przepraszam że wczoraj nie było Starbazaar pod kontrolą ale miałam
pilny wyjazd i nie mogłam napisać postu.


Dziś pokaże wam kolekcje LE  którą można już sprzedawać w bazarch.
Ja nic nie kupiłam, bo ceny były dość wysokie.
Pamiętam że ta bluzka była sprzedawana za 65 sd.

A teraz porównanie ceny:

600 sd : Cena jest chyba troszkę za wysoka.
100 sd: Myślę że osoba która to sprzedała, sprzedała w dobrej cenie nie
za drogiej i nie za taniej.



To na dziś koniec, czekajcie na metamorfozę.

Podoba wam się?
Ceny są za wysokie, czy w dobrej cenie?

Pozdrawiam Kamila-8.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Myślę że jest dobrze za 100 sd chociaż oglądałam nie dawno star bazar i zobaczyłam że ktoś wystawił za 70 sd. Jednak top nie jest w moim stylu nie kupiłam


Emiilaa