czwartek, 5 września 2013

Stardollowe Oszustwa

Cześć Wszystkim!
Dziś nietypowy temat, ale chciałabym Was poinformować o dojść nieprzyjemnej sprawie.
A więc przejdę do rzeczy.
Wczoraj około godziny 18:30 wysyłałam wiadomości transmitowane w celu zareklamowania swojego bazarku, jak i promowania mojego apartamentu. Wysyłałam transmitówki na cały świat [1 transmitówka = 5 sd]. Wysłałam ich dość dużo, wydałam 200 sd, po czym od razu się wylogowałam z świadomością, że moje wiadomości ukażą się na stronie głównej . Dziś około godziny 16, gdy wróciłam ze szkoły weszłam na Stardoll z pewnością, że otrzymałam przynajmniej kilka wpisów do Księgi Gości. Ku mu zdziwieniu nie otrzymałam ani jednego wpisu, ani zaproszenia . Bardzo się zdziwiłam, ponieważ czasem wysłałam bardzo małą ilość wiadomości (mam na myśli 3-5 sztuk) i otrzymywałam około 5-10 wpisów, więc byłam pewna w 99,9 % że moje prośby nie ukazały się na stronie. Postanowiłam to natychmiast sprawdzić. Weszłam w te wiadomości i przeszukałam wcześniej ukazujące się transmitówki, niestety nigdzie moich nie było, sprawdziłam jeszcze odwiedziny mojego apartamentu, niestety to też by się nie zgadzało.
Pomyślałam również o tym, iż dużo osób wysyła teraz transmitówki z powody Miss Stardoll World. Dużo graczy stara się o to miano i po prostu moje wiadomości czekają jeszcze w kolejce na wyświetlenie. Postanowiłam poczekać do 21, wybiła 21:30 a po moich wiadomościach ani śladu. Naprawdę nie wiem czym jest powód niewyświetlenia moich wiadomości, szkoda tylko że straciłam tyle pieniędzy, a nic za to nie zyskałam. Nie liczę na odzyskanie, to się mija z cudem!
Chciałabym Was tylko uprzedzić o tej sytuacji i jeżeli macie zamiar wysyłać te wiadomości radzę najpierw wysłać jedną, sprawdzić czy ukazała się na stronie, a najwyżej później resztę .

Myślę że uchronię niektórych przed utratą kasy ;-)
A co Wy myślicie o tej sytuacji? Czy to jakiś błąd czy czyste oszustwo?
Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam.

1 komentarz:

szirulejka pisze...

ciekawe.. napisz jeśli coś się rozwiąże ;)