poniedziałek, 16 września 2013

CG, NCG

   Dzień dobry! :) Przepraszam, że posty tak późno, ale zanim uporałam się z nauką i zadaniami domowymi, to trochę minęło, ale już jestem i informuję o nowościach.
                                                                            ***
   Dzisiejszą CG została  caddy_girl. Jest Royality, ma 17 lat, poziom 59 i pochodzi z Turcji. Stylizacja nie zachwyca, najprostsza jaką można wymyślić z 3 elementów. Twarz dol w tłoku ujdzie, te rzęsy to tragedia moim skromnym zdaniem. Apartament dość... Przeciętny. Krótko mówiąc: średnio zasłużyła.






     Natomiast miano NCG otrzymała TiaraAiwls. Ma 72 poziom, jest Royality. Make-up jest całkiem, całkiem, ale stylizacja... Do czego potrzebna jest ta tiara/korona? Można powiedzieć, że "rehabilituje" się apartamentem. Jest na prawdę ładny i dopracowany. Sama nie wiem, czy zasłużyła czy nie. Jako ciekawostkę dodam, że została Pół-finalistką tegorocznego MSW.



   Ale to tylko moje zdanie. A co Wy sądzicie?
   Komentujcie! :D

3 komentarze:

chomiska pisze...

ładne, staranne screeny i poprawny gramatycznie i stylistycznie tekst
mam nadzieję, że coś wreszcie będzie się działo na blogu
chomiska

Michalina pisze...

Hm... co do CG - nie podoba mi się w ogóle. Kolejny plastik. Ughr... Ale apartament przyzowity.
Zatomiast NCG w ogóle do mnie nie przemawia. Może prócz apartamentu... w makijażu nie ma przejść, usta i nos za wysoko, a ta korona? Błeeeee...
~pudziana768

Unknown pisze...

Zgadzam się z komentarzem u góry CG to zwykły plastik a ta sukienka troche za krótka ale podkreśla zgrabne nogi . .
A NCG to już wole nie komentować wgl mi się nie podoba a zwłaszcza twarz , pierwsze co zwróciło moją uwage to apartament nie ona .

Emiilaa