czwartek, 19 września 2013

Krótko, zwięźle i na temat, czyli powitanie

Cześć. Jestem Michalina, ma 12 lat (chodzę do 6 kl.). Hm... Na blogu będę zajmować się postami dyskusyjnymi, czyli po mojemu "Dyskusja to coś, czego nam potrzeba!". Jestem bardzo dobra z j. polskiego, więc z postami problemu nie będzie. Mam dość cięty język (mozecie to wywnioskować z moich komentarzy pod postami), ostatnio go porównałam do Rity Skeeter. Bardzo fascynuję się światem Harry'ego Potter'a. Słucham każdego rodzaju muzyki, a najbardziej lubię Imagine Dragons. Na Stardoll znajdziecie mnie pod nickiem pudziana768. Jeżeli macie jakieś pytania - zapraszam pod postem.
Żegnam wszystkich, do pierwszej dyskusji! :)
Wróżycie mi dobrą karierę na tym blogu, czy też nie?
~pudziana768

1 komentarz:

Unknown pisze...

Witaj Michalino:) Miło mi spotkać swoja imienniczkę;) Na pewno poradzisz sobie na blogu. Mam wrażenie że właśnie twój cięty język pomorze blogowi. POWODZENIA