niedziela, 22 września 2013

Chocolate

Dziś stworzyłam dla was prostą czarno-brązową stylizacje:) Nic w niej specjalnego wiem... ale jest ładna i dość elegancka. Bardzo podobają mi się w niej czekoladowe akcenty. Mam nadzieje że wam też się spodoba. Jak zwykle proszę o szczere komentarze.
Top 1 Archiwe Bazar
Top 2 Fallen Angel 40sm
Spodnie Killah 15sd
Buty Velvet Orchid 53sm
Torebka Mr. 57sm
Pasek Special Offer 
A na koniec: Oto wspaniała piosenka wokalisty o nie mniej wspaniałym głosie, który nie bał się walczyć o swoje marzenia czyli James Arthur i Impossible
Jak wam się podoba? Co sądzicie o piosence, a co o stylizacji?

3 komentarze:

kamila-8 pisze...

Nie podoba mi się.

kamila-8

kasiaxd pisze...

Podoba mi się stylizacja, bardzo lubię te spodnie. Drażni mnie tylko ten paseczek "be mine", który kolorkiem nie pasuje.

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Bardzo elegancko i skromnie na to czekałam ... Faktycznie paseczek drażniący ale b. ładny


Emiilaa