czwartek, 19 września 2013

Starbazaar pod kontrolą #1

Cześć.
O to pierwszy mój artykuł na tym właśnie blogu.
Mam dla was spódniczkę.
Porównam ceny jakie są od 2 sd do 100 sd

Jak widzicie są tu ceny od 16 sd do 60 sd
A wczoraj gdy weszłam na stabazaar okazało się że była taka
sama spódniczka tylko że za tylko 5 sd.
Kupiłam w końcu taka okazja nie zdarza się co dzień..

Spódniczki były jeśli dobrze pamiętam w Starplazie za 6 - 12 sd
Ale nie pamiętam dobrze. 
Spódniczki są poszukiwane nadal przez wiele dziewczyn , chłopaków.
Ja osobiście kupiłabym taką spódniczkę na mojej głównej dolce (kamila-8)
ale jakoś nie mam sd, gdyż nigdy nie byłam SS.

Takie artykuły będą co drugi dzień czyli następny już sobotę.


Podoba wam się?
Co o tym sądzicie?

2 komentarze:

Michalina pisze...

Jako, że to HB i to prawie dwuletnie ma prawo być drogie... Nie za bardzo podba mi się styl pisania i powinno być "Oto", a nie " O to" :)
~pudziana768

Anonimowy pisze...

Styl pisania jest nieco oziębły i nie trafia za dobrze do czytelnika. Jednak próbuj dalej :D