sobota, 14 września 2013

Elegancko ale nie nudno

Jak wskazuje tytuł posta stworzyłam stylizacje która jest elegancka ale na pewno nie nudna. Postanowiłam połączyć czarne szpilki i żakiet ze wzorzystą spódnicą i burgundową bluzką. Mam nadzieję że udało mi się otrzymać zamierzony efekt. 
Marynarka It Girls Bazar
Spódnica Orginal Future 93sm
Bluzka Basic 37sm
Buty nelly.com 9sd
Torba RIO 40sm
Pasek Orginal Future 34sm
Kolczyki Fallen Angel Bazar
Co powinnam zmienić? Co wam się podoba?
A na koniec dodaje wam świetną piosenkę Katy Perry która do bardzo przypomina mi film ,,Pamiętnik''. Może go oglądałyście? Jakie są wasze odczucia  po filmie? 


3 komentarze:

Unknown pisze...

według mnie trochę się stylizacja nie klei :)

Mary__Jane

kasiaxd pisze...

Myślę, że pasek jest zbędny i szkoda, że torebka nie ma tego samego odcienia co bluzka ;/
A tak to nawet.

MajkaKolorowa

kasiaxd pisze...

P.S.: Uwielbiam ta piosenkę!