piątek, 6 września 2013

Oceny apartamentów #4 by Lola742

Ocena apartamentu: kuurdee



Cały apartament ciekawy, widać, że masz pomysł, ale - u mnie chyba zawsze jest jakieś ale - jest pusto. Gdzieniegdzie można położyć dywanik, gdzieniegdzie dostawić jakiś mebel lub go przesunąć. Warto nad tym pomyśleć.
Ocena całego apartamentu: 7,5/10

Znów dałam dwa pokoje. Dwa pierwsze obrazki to jeden pokój, którego nie mogłam objąć w jednym screenie. Drugi pokój to obrazek nr 3 - jak możecie się domyśleć. Dałam znów dwa pokoje, ponieważ w tych pokojach mi nic nie brakuje. 
Pokój nr 1 po prostu mi się spodobał, a szczególnie część na obrazku 1. Ta druga część podoba mi się do momentu okna. To, co jest za nim po prostu mi nie pasuje. Dlaczego? Może dlatego, że pokój jest w spokojnych barwach, a tu nagle pojawiają się żywe kolory? Pewnie tak. 
Natomiast drugi pokój nie jest tak ładny i coś mi w ustawieniu na pierwszym planie nie pasuje. Stolik przesunęłabym trochę, okno dała na środek ściany i po jednym obrazku po dwóch stronach okna. Nie trzeba nic dokładać, tylko zmienić ustawienie, i to jest na plus.
Ocena wybranych pokoi:
Nr 1: 8,5/10
Nr 2: 7/10

Suma:  23/30, czyli 77%

Ocena apartamentu: WildcandyRockin

Apartament jest ładny, ciekawie urządzony. W sumie tyle mogę powiedzieć.
Ocena całego apartamentu: 8/10

Wybrany pokój na pierwszy rzut oka (zanim nie przesunęłam dollkę)  wydał mi się przytulny, skojarzył mi się z moim realnym pokojem. Niestety, po przesunięciu dolllki, właściwie dopiero pisząc tego posta nie widziałam już tego ''czegoś''.  Jednak mówi się, że pierwsze wrażenie najważniejsze, więc:
Ocena wybranego pokoju: 9,5/10

Suma: 17,5/20, czyli 87,5%

Zgadzacie się ze mną?
Skomentujcie.

Brak komentarzy: