piątek, 20 września 2013

Powitanie :D

Witajcie ponownie!
Może niektórzy z was pamiętają jeszcze mnie i moje posty. Zajmowałam się ,,Stylizacją z HB". Zmieniło się u mnie niewiele. Uległa zmienie moja doll, przewinęłam się przez kilka blogów, piszę na QoF. Teraz powracam tutaj z jeszcze większą energią i pomysłami. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło :D
Będę zajmowała się stylizacjami kilka razy w tygodniu. Dzisiaj miało wyjść świeżo i lekko. Jestem zadowolona z efektu:
nelly | hb | prettyn'love | museum mile 


A wy co sądzicie?

4 komentarze:

Nadzia. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nadzia. pisze...

Coś nie tak jest z tą marynarką, wygląda trochę workowato...

chomiska pisze...

a mi nie powiedziałaś że wracasz ;>
chomiska

Unknown pisze...

Stylizacja bajeczna mój styl ..
Też tak skromnie ..

Emiilaa