poniedziałek, 23 września 2013

Stylizacja 3

Dzisiejsza stylizacja w ciemnych kolorach, ale z nutką elegancji dzięki złotym dodatkom. Chciałam stworzyć stylizacje z ubraniem, którego w stylizacjach nie często używałam, mam na myśli bluzkę na długim rękawem. I mam do was pytanie czy robić makijaże czy same stylizacje ?
                                                                          Bluzka -Basic
                                                               Sweter - Mark Fast Tribute
                                                                    Leginsy - Basic Decor
                                                                  Naszyjnik 1 - Nelly.com
                                                                 Naszyjnik 2 - Fallen Angel
                                                            Torebka - Christian Louboutin Tribute
                                                                          Buty - Nelly.com

                                                                     Co sądzicie o stylizacji ?

2 komentarze:

Unknown pisze...

Hm... sama nie wiem... ale ogólny efekt wydaje się OK, tylko gdy się przyjrzysz widzisz że coś jest nie tak... sama nie wiem co, ale stylizacja ładna.

Aga. / aga-medoll13 pisze...

Wow. Wygląda genialnie XD Ja tam nie umiem dobrać tego swetra.

aga-medoll13