poniedziałek, 9 września 2013

Spectacular

Dziś mam dla was prostą stylizacje. Cóż jest specjalnego w czarno czerwonej stylizacji ze złotymi dodatkami? Hm... może to że te ciekawe okulary odkryłam bardzo niedawno, a są dość stare. Od razu się mi spodobały i dopiero jakiś czas temu odkryłam z czym mogę je nosić?
Jak w każdym poście proszę o komentarze ale dziś dodaje także pytanko. Oto ono:
Czy nie zasmuciłabym was moimi kilkoma wakacyjnymi zdjęciami?
I bez przeciągania oto stylizacja:
Marynarka It Girls Bazar
Spódnica Basic Bazar
Bluzka Basic Bazar
Buty It Girls 50sm
Torba It Girls 45sm
Naszyjnik nelly.com 3sd
Pasek Wild candy 50sm
Okulary Spectacular 85sm
A na koniec dodaje piosenkę mojego ulubionego zespołu Little Mix. Czemu go lubię?
Bo dążył do spełnienia swoich marzeń z całych sił no i mają przepiękne głosy:)

Co byście zmieniły? Co wam się podoba?

1 komentarz:

Fvgh pisze...

Nie no jaki ty masz talent,a jakie rzeczy:)Mnie by nie przygnębiły wakacyjne zdjęcia,wręcz przeciwnie,powróciłyby wspomnienia.
asklas11