wtorek, 17 września 2013

CG, NCG

  Dzisiejszą laureatką konkursu NCG została nestor_moises, o której już pisałam, bo została wczorajszą Królową Wybiegu. W wyglądzie nic nie zmieniła, więc mniemam, że działało to mniej więcej tak: każdy, kto zobaczył ją jako KW i dał te 5 gwiazdek. Proste? Proste. Tak więc zdania o niej nie zmieniłam, możecie poczytać tu. Dodam, że apartament jest ładny.



 Zwyciężczynią statuetki CG jest A.N.I.A.15. Ma 39 poziom, jest nss, podała, że ma 20 lat. Apartament nie jest zły, ale nie podoba mi się. A teraz doll... Proszę Was! Na prawdę, jakim cudem wygrała- nie mam pojęcia. To oczywiście tlyko moja opinia i darujcie, jeśli nie przypadła Wam do gustu.





    Co myślicie o dzisiejszych zwyciężczyniach?
   

2 komentarze:

Michalina pisze...

Apartamenty obu - P-O-R-A-Ż-K-A. Wyglądy, tak samo. Nie rozumiem, jak takie dziewczyny się wybijają. Jest duuuuużo ładniejszych lalek od nich, ale nie! Stardollowicze muszą wybierać te plstikowe ;/
~pudziana768

kasiaxd pisze...

Tak. Ale to tylko dlatego, że najwięcej na stardoll jest "plastikowych" dolek z niskim poziomem, mało która dotrwa i rozwinie się.

MajkaKolorowa