poniedziałek, 2 września 2013

Hot or not


Darkaxp 

Szirulejka: Ładnie i elegancko. Ale czy nie za banalnie? Stylizacja prosta, jednak sukienka oryginalna. Buty dopasowane idealnie. Trochę gorzej z makijażem, jakoś do mnie nie przemawia. Nie znaczy, że brzydko, bo ogólnie twarz ładna. Fryzury bym takiej nie kupiła, chociaż źle nie wyglądasz. Mimo wszystko daję HOT.
MajkaKolorowa: Stylizacja prosta, poprawna. Jednak za mało elementów, by nazwać to stylizacją. Przydałaby się jakaś torebka, kolczyki lub nakrycie głowy. Jak na razie HOT/NOT

starzwierzak

Szirulejka : Stylizacja emo. Trudna ocena. Nie czuję tych klimatów... Może z Twojego punktu stylizacja wygląda ładnie. Widuję stylizacje emo, niektóre potrafię ocenić, jednak tutaj wygląda to tak: wszystko nawalone. Wiem! Wiem, że taki jest styl. Jednak ja tego nie przyjmuję i powstrzymam się od głosu.
MajkaKolorowa:  Nie podoba mi się. Nie mój styl. Nie wiem czy masz na sobie spodnie czy rajstopy, jest tam takie pomieszanie, które mi się podoba. Jest to jakiś eksperyment. Ciekawy ornament. Gorzej z paskami. Chciałaś zrobić z nich spódnicę? Jest ich zdecydowanie za dużo. NOT

synopsa

szirulejka:  Zamarłam. Cudo. Jesteś po prostu śliczna. Pewnie i tak wiesz zawsze, że odstaniesz HOT. Podziwiam każdą Twoją stylizację. Jesteś unikatowa. Twoja lalka bez podkreślenia rys nie miałaby takiego uroku. Kopertówka... Nie, to po prostu wszystko "ahhh"!
MajkaKolorowa: Z reguły nie jestem fanką lejących się spodni, ale tu mi się to podoba. Kolorystycznie stylizacja jest świetna. Wszystko, stonowane, ale przez spodnie i okulary, wręcz z nutką nonszalancji. Mam ochotę coś wygarnąć, bo czuję lekki niedosyt. Jednak nie mogę nic wymyśleć, wszystko jest dobre. Zostaje HOT

phoebetonkin1

EDIT: Bardzo przepraszam za błąd na górze.

szirulejka: Stylizacja ładna. Tylko umieściłaś ją na blogu i teraz trudno mi ją skomentować. Podoba mi się dżinsowa kolorystyka. Karnacja, kolor włosów i wszystko. Nie mam nic więcej do zarzucenia. Po prostu HOT.
MajkaKolorowa: Pierwsze co rzuca się w oczy to ta sama kolorystyka. Niby jest dobrze, niby nie. Myślę, że w tym zestawie lepiej wyglądałyby białe szpilki. Nie podoba mi się dół koszuli, ale może to takie moje widzimisię. Chyba włożyłabym tą koszulę do spodni. Bardzo podoba mi się pomysł by złączyć te delikatne dodatki takie jak okulary i naszyjnik z luźnymi spodniami. I jeszcze ten warkocz. Daję HOT/NOT, bo sądzę, że stać Cię na więcej.
 
Który zestaw najlepiej się prezentuje?
Zgadzacie się z ocenami czy macie zupełnie inne zdanie?

1 komentarz:

Fvgh pisze...

Wszystkie ładne oprócz starzwierzak.
asklas11