piątek, 20 września 2013

Metamorfoza basia1287

Mam dla was metamorfozę basia1287.
Przed : Zacznę od plusów podobają mi się oczy i brwi i nos, minusy fryzura mimo
że jest ładna mi się no nie podoba, usta są za jasne i nie podobają mi się.

Po: Wybrałam  moim zdaniem ładną fryzurkę która ci tu pasje. Zrobiłam zwykły makijaż dałam tam dwa cienie: czarny i granatowy. Dodałam jeszcze kolczyk. Usta pomalowałam jasna szminką.


Przed: nie podoba mi się tu połączenie tu butów i rajstop które wyszły tu okropnie.

Po: Dałam biała bluzkę na ramiączka pod koszule, wisiorek sowy, kopertówkę, spodnie z dziurami
i buty. Jestem zadowolona z efektu. '


Podoba wam się?
Lepiej prze, czy po?
Co o tym sądzicie?


Pozdrawiam Gabrysia.

PS: Dziś są moje urodziny. :D

2 komentarze:

kasiaxd pisze...

Wszystkiego najlepszego :)

MajkaKolorowa

kamila-8 pisze...

dzięki