sobota, 23 marca 2013

Wzory - hit sezonu

Wzory:
Jak widzicie jest ich sporo. Przydałoby się je podzielić na grupy. Sprzyja temu podział wzorów między projektantów. U Dolce & Gabbana są to paski, u Louis'a Vuitton'a jest szachownica, a u Balmain rzadziej spotykane romby.


Paski

Motyw pasów jest spotykany głównie na spodniach w postaci pionowej, jednak populkarny jest też jeden model koszuli: pionowe pasy na lejącym się materiale, a na kieszonkach pasy poziome.


Stardoll jest bogaty w pasiaste ubranka:






Szachownica

Równomiernie i naprzemiennie występujące kwadraty pojawiają się na legginsach oraz w sukienkach. Z reguły te formy geometryczne są dość duże.

Na naszym ulubionym portalu trudno znaleźć coś we wzór szachownicy. Przedstawiem niektóre z nich:


Romby

Tu spodnie, spodnie i jeszcze raz spodnie.

I kilka ciuszków z motywem rombów.


Pepitka

Wzór który powoli wraca do łask, jednak rzadko wiąże się go z powyższymi wzorami. Mówi się tylko o szachownicy, rombach i paskach. O pepitce rzadko kto wspomni. Może to dlatego, że podoba się nielicznemu gronu?
I na Stardoll:

Podsumowując w tym sezonie będą i są modne czarno białe wzory. Jednak są one przeznaczone dla szczupłych osób. Wzory podkreślaja nogi i zwracają na nie uwagę. Powinno się je nosić do czarnych lub białych ubrań. Można zaryzykować i postawić na delikatne akcenty np beż czy miętę.
Założyłybyście wzory czy boicie się takich odważnych ciuszków?
Który wzór najlepszy?

6 komentarzy:

chomiska pisze...

lubie szalone wzory ^^ ale nie mam nic takiego w szafie, ani stardollowej ani realnej :(
chomiska

Stylodajnia :* pisze...

Super post ! Ja kocham paski ! Mam ich mnóstwo w szafie tej w realu jak i parę w stardollowej :) . ♥♥♥
klowe101

Unknown pisze...

ciekawy post;). chcę więcej!

_julcia_1997

szirulejka pisze...

hehe ostatnio robiłam trochę podobny postu o czarni i bieli w modzie no ale artykuł super :D w realu mam rurki w pionowe paski :)

Unknown pisze...

Jak ja nienawidze tego wzoru...

AnnaWeKrwi

kasiaxd pisze...

Wiem szirulejka, tylko ja zaplanowałam wcześniej :P
No, trudno.

MajkaKolorowa