niedziela, 31 marca 2013

Najmodniejsze kolory wiosny 2013 !

Kolorem roku 2013 zarówno w modzie i w designie jest kolor szmaragdowy. Głęboki odcień zieleni powtarza się w niemalże wszystkich kolekcjach projektantów. Zieleń w ogóle, zdaniem ekspertów najbardziej opiniotwórczego instytutu – Pantone, dyktującego trendy kolorystyczne na świecie, jest kolorem wiosny 2013. Znajdziemy ja w soczystej limonkowej odsłonie oraz subtelnej, delikatnie pastelowej jadeitowej.
 
Limonka dominowała bardziej w 2012, chciaż nie wypadła jeszcze z mody :) Fotka z 2012 r.
Modne kolory 2012 limonkowy - Tatiana Okupnik - Modne kolory 2012 limonkowy
Miętowy to bardzo jasny odcień zieleni lekko zabarwiony błękitem. Choć należy do rodziny pasteli, nie jest tak delikatny i świetnie nadaje się do codziennych jak i wieczorowych stylizacji.
Kolor miętowy będzie pięknie prezentował się z wszelkimi odcieniami brązów, zwłaszcza z jasnym - kakaowym. Stworzy z nim bardziej stonowaną, codzienną stylizację. Bardziej szałowym połączeniem będzie dodanie do miętowego ostrego fioletu, np. w odcieniu cyklamenowym. Taki look świetnie zaprezentuje się chociażby podczas letniej imprezy.


Kolor miętowy hitem sezonu???

Kolor miętowy hitem sezonu???
Kolor miętowy hitem sezonu???

Moja stylizacja ( już kiedyś pojawiła się na blogu )



6 komentarzy:

MisQua_ pisze...

Heh, taka sowę mam ja i moja koleżanka :P

_SuperStars_Me_

MisQua_ pisze...

Heh, taka sowę mam ja i moja koleżanka :P

_SuperStars_Me_

Nadziaaczeek :3 pisze...

Mam takie lakiery i sówkę Buciki też ♥

Stylodajnia :* pisze...

Spoko :]. kocham kolor miętowy ! Normalnie jak cos zobaczę miętowego, to to chcę ! Wiecie gdzie można kupić miętowe martensy ?
klowe101

Unknown pisze...

mam lakiery taki i taki i miętowe spodnie <3

_julcia_1997

Unknown pisze...

Wiosny to raczej nie mamy...


AnnaWeKrwi