niedziela, 31 marca 2013

Talenty i ciekawe dolki 2- rojda32

Witajcie! W 2 moim poście powiem wam o następnej dolce, rojda32.
Ta lalka jest z Francji i głównie zajmuje się projektami w StardesignHair. Jej fryzury są niesamowite. Lecz nadal rozważam jedna rzecz, jak ona mogła się tak ubrać? Zawsze ładnie wystrojona a teraz? Bardzo mnie to zadziwiło, poza tym zobaczcie sami:
Co do apartamentu, nie mam nic przeciwko ładny, pomysłowy.
Ale spójrzcie na jej me-doll! Jestem tym zszokowana. Buty nie pasują do reszty, do tego
zrobiła sobie, że tak powiem "grubą" me-doll. Nie jestem specjalistką od mody, ale mi się
najnormalniej w świecie nie podoba. A wam? Podoba się czy nie?
Chcecie odwiedzić rojdę? [KLIK] 
A teraz takie moje małe pytanie.
Jaką chcecie następną doll?
Pytam się was o to, ponieważ może macie jakąś ciekawą doll która jest
waszą faworytką ;-) Wesołych Świąt!




5 komentarzy:

Nadziaaczeek :3 pisze...

Pisałam ci parę dollek na czacie są słwine i utalentowane :)

Unknown pisze...

uwielbiam ją ♥

_julcia_1997

kasiaxd pisze...

Lubię rojdę32, ale tu mnie zszokowała. pierwszy raz nie podoba mi się jej zestaw.

MajkaKolorowa

MisQua_ pisze...

Wiem, mnie też bardzo. Może brak jej inspiracji? :)

_SuperStars_Me_

Stylodajnia :* pisze...

Mi się podoba jej outfit , ale zgadzam się, że buty nie pasują do reszty : / . Apartament zajebisty >>.
klowe101