sobota, 16 marca 2013

Make-up dnia

Na początek bardzo chciałam was przeprosić, ale wyjechałam i nie miałam dostępu do komputera z polskim oprogramowaniem, a z angielskiego orłem nie jestem :)

Przechodząc do makijażu. Postanowiłam wykonać w słodkim kolorze, mianowicie różowym. Niespecjalnie przepadam za tym kolorem ale na świecie żyje wiele milionów użytkowniczek i jakiejś na pewno ten kolor się podoba.
Więc przechodząc do rzeczy z zewnątrz pomalowałam czerwonym aby makijaż nie był zbyt "sweet".
Stworzyłam też w ramach rekompensaty za moją nieobecność stylizację. Ocenę pozostawiam wam.

I jak? Myślę, że tragicznie nie jest.
Komentujcie :)
PS przepraszam za sztuczne rzęsy w makijażu, ale prawdziwe, pomalowane przy tych oczach wyglądają beznadziejnie, a bez rzęs make-up był zbyt pusty. Mam nadzieję, że zrozumiecie :*

3 komentarze:

Unknown pisze...

makijaż ładny, gorzej ze stylizacją. zdjęłabym te rękawiczki.

_julcia_1997

Stylodajnia :* pisze...

Niezbyt podoba mi się makeup , ale to tylko moja opinia. Może dlatego, że nie lubie różowego :D . Stylizacja mnie zachwyciła . Nie jest jakaś super, ale ma w sobie to coś ! . Możesz napisać gdzie można kupić te rzeczy ?
klowe101

Unknown pisze...

Taka sobie ^^

AnnaWeKrwi