niedziela, 31 marca 2013

Powitanie :)

Witajcie. Na stardoll nazywam się Misskristen909, a w "prawdziwym życiu" mam na imię Barbara (Basia). Mam 15 lat i mieszkam na Podlasiu 60 km od Białegostoku ( więcej nie podam :D ). Interesuję się modą, wizażem, plastyką itd. Pisałam już na kilku blogach i po przerwie postanowiłam wrócić do pisania i od dzisiaj zaczynam "pracę" na tym blogu. ;) Zajmować się na nim będę działem: "Wyglądać jak...".W postach będę zamieszczać makijaże oraz stylizacje. Postaram się robić posty jak najczęściej, ale za niecały miesiąc mam egzaminy gimnazjalne i nie zawsze będę miała czas. Zrobię dla was wszystko, jeżeli wy mi się odwdzięczycie pisząc komentarze i biorąc udział w organizowanych przeze mnie konkursach!- im więcej zgłoszeń tym cenniejsze nagrody ^^. 

                                             Oto moja doll:

5 komentarzy:

MisQua_ pisze...


witamy, witamy ! :D

_SuperStars_Me_

Nadziaaczeek :3 pisze...

Witamy!

Stylodajnia :* pisze...

O boże, jaka jesteś śliczna ♥.♥ . Powodzenia na blogu 1
klowe101

Anonimowy pisze...

witam ! powodzenia

alliedeberry03

Unknown pisze...

cześć, masz fajną spódniczkę!

_julcia_1997