poniedziałek, 11 marca 2013

Make-up dnia

Cześć!
Na początek chciałabym się przywitać. Jestem nową redaktorką na blogu, a na stardoll możecie mnie znaleźć pod nickiem monika-1204. Będę pokazywać wam jak za pomocą makijażu podkreślić urodę swojej lalki. Od razu powiem, że bardzo zależy mi na waszych opiniach i komentarzach. Bądźcie szczerzy do bólu.

Po tych słowach wstępu przejdźmy do rzeczy.
Makijaż który dla was dzisiaj przygotowałam jest w żywych, kontrastujących ze sobą kolorach, co podkreśla barwę tęczówki.

Aby kolory na górze oka nie były zbyt przytłaczające na dola użyłam niebieskiego.

I jak wam się podoba? Czekam na komentarze :)

7 komentarzy:

kasiaxd pisze...

Piękny ^^ ♥

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Kolorowo, ja bym zrobiła coś ciemniejszego ale podoba mi się ;)

AnnaWeKrwi

P.S. Policzki troche za mocno :)

chomiska pisze...

ślicznie *-*
chomiska

julialke pisze...

Hejcia, miło poznać <3 A co do makijażu, boski ;3

Unknown pisze...

trochę za dużo różnych kolorów, ale jest spoko ;)

Stylodajnia :* pisze...

Nawet fajny :). Wolę jak cienie są dalej oka, ale ten wyszedł ci całkiem spoko :0 .
klowe101

Everdeen pisze...

Znałam Cie wcześniej :) i ładny jest bardzo ;)

klaudi20013