piątek, 22 marca 2013

Czerń i biel.

W tym sezonie czerń i biel pokazują się w niemal każdym możliwym zestawieniu.  Te dwa kolory opanowały ubrania w szerokich pasach i cienkich paskach, w grochach i kropkach, w pepitce, graficznych wzorach i zestawieniach typu block colour. Ubrania strasznie kuszą i wpadają w gust. Ja osobiście mam rurki w paski. Ten klasyczny zgrany duet już po raz kolejny znalazł się na liście najmodniejszych kolorów sezonu.  PAMIĘTAJCIE :


POZIOME PASKI MOGĄ OPTYCZNIE POSZEŻAĆ.
PIONOWE OPTYCZNIE WYDŁUŻAJĄ.

Macie coś w paski w realu czy na staroll ? Co ? Piszcie komentarze.

  Czerń i biel, Orsay 89,95 zł
  Czerń i biel, Deichmann wzór
  Czerń i biel, Orsay 59,95 zł
a NA STARDOLL
 

4 komentarze:

kasiaxd pisze...

no kurcze..zaplanowałam dziś podobnego posta. ...

MajkaKolorowa

Stylodajnia :* pisze...

Mam baaardzo dużo rzeczy w realu w paski, a na Stardoll mam parę rzeczy xD .
klowe101

Unknown pisze...

w realu mam dużo, na stardoll również;)

_julcia_1997

Unknown pisze...

Te rękawiczki to z jakiego sklepu na stardoll?

AnnaWeKrwi