niedziela, 10 marca 2013

Jak zalinkować obrazek?

Widocznie usunęłam posta z instrukcją linkowania.. echhh ja..

1. tworzymy np stylizację swojej doll
2 klikamy Print Screen Sys Rq w prawym górnym rogu klawiatury
3 wklejamy w edytor np paint i ładnie 'odkrajamy" zbędne elementy zdjęcia
4 zapisujemy plik na komputerze, pamiętając w jakim folderze
5 wchodzimy na tinypic.com lub imageshack.us i ładujemy zdjęcie. Możemy też wybrać rozmiar. Później kopiujemy link i wklejamy np do komentarza. warto się tego nauczyć, bo to nie trudne i można brać udział w konkursach na różnych blogach ;D

A tu macie tak zwanego screena ;)

imageshack.us



 
 

tinypic.com

 
 
 
 
Może niczego nie pominęłam.
Macie jeszcze jakieś pytania?

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Będzie pomocne przy tym zleceniu modowym ^^

AnnaWeKrwi

chomiska pisze...

Sama długo nie wiedziałam, jak to się robi. Na pewno się przyda, jak nie dla mnie, to dla innych :)

chomiska

Stylodajnia :* pisze...

Nie udaje mi się wystawić zdjecia na tinypick : / .
klowe101

Phoebetonkin1 pisze...

Ja zawsze linkuję na tej pierwszej stronie, co opisała MajkaKolorowa.
I niegdy mi się nie zdarzyło, żeby nie wypaliło ;)

Unknown pisze...

wiem jak to się robi ;))

_julcia_1997