poniedziałek, 25 marca 2013

Uwaga! LOTERIA!!!

Hej! Zauważyłam, że jest już 83 obserwatorów!!! Brawo dla Was! Postanowiłam to uczcić...Jak widać zbliża się okrągła sumka 100 obserwatorów. Z tej okazji zrobiłam loterię na 10 rzeczy. 
                                          
                                             UWAGA!!!
Jeżeli będzie minimum 50 zgłoszeń dodam rzeczy cenniejsze, np. ciuszki Amy Claire!
 
A oto rzeczy podstawowe: ( Przepraszam, ale wkradł mi się błąd. Narzutki[nr 9]  nie mogę wystawić w sb. Zamiast tego będzie kryła się pod tym samym nr niespodzianka HB!!!)
 
Sponsor- phoebetonkin1 WYNIKI PODAM, JAK BĘDZIE 100 OBSERWATORÓW!

24 komentarze:

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)

Mam już 2 i 4

interesuje mnie 1

Miley3135

Natala1902 pisze...

Zgłaszam się. :) Interesuje mnie 2.


Natala1902

Unknown pisze...

Zgłaszam si.ę :)
Mam 3,5,4,
Interesuje mnie 1,8,10
dareczek7

Unknown pisze...

Zgłaszam si.ę :)
Mam 3,5,4,
Interesuje mnie 1,8,10
dareczek7

Stylodajnia :* pisze...

Chciałbym nr 6 ( to jest chyba, bo nie jestm pewna ta szara marynarka ) .
klowe101

Unknown pisze...

Zgłaszam się :-) interesuje mnie 1,6 i 8 :-)
WildcandyRockin

alliedeberry03 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
alliedeberry03 pisze...

zgłaszam się interesuję mnie 1,6,7 i 8:) super pomysł pozdrawiam

alliedeberry03

chomiska pisze...

mam 7, interesuje mnie 1,2,3,6,10 :)
chomiska

Unknown pisze...

Zgłaszam się! Chcę nr 7 albo 9 ;)

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

Chciałabym 1,2 lub 6 :D

Mary__Jane

Anonimowy pisze...

zgłaszam się, mam : 1 2 6 7

synopsa

Unknown pisze...

Interesuje mnie 1,3 i 6 ;)

Aga. / aga-medoll13 pisze...

zg się

aga-medoll13

Nadziaaczeek :3 pisze...

Zgłaszam się
Abieska-XD

Unknown pisze...

Sorry, pomyliłam się ta 7 przypominała jedynkę :D

Chcę 1 ;*

AnnaWeKrwi

julialke pisze...

Zgłaszam się .

Koala1.2 pisze...

zgłaszam się i chciałabym numerek 9, a jeśli nie to 2 :)

koala1.2

kasiaxd pisze...

Czy redaktorzy też biorą udział? Jak tak to 5 ;)

MajkaKolorowa

czacha32 pisze...

zgłaszam się czacha32
chciałabym nr 10

Kaja ♥ pisze...

Zgłaszam się, chcę 10 lub 9.

MissClaaudia

Unknown pisze...

Zgłaszam się
Chciałabym nr 2

lala1589

Unknown pisze...

zgłaszam się

_julcia_1997

Unknown pisze...

Zgłaszam się ;)

Chciałabym 1 lub 6 ;)

Mary__Jane