niedziela, 31 marca 2013

Ojj, wiele sie dzieje

Razem z redaktorkami ustalamy plan tygodnia, bo nie nad wszystkim panuję. Postanowiłam zatrudnić redaktorki, by zapewnić sobie trochę luzu i, by posty były dodawane regularnie.
Naszą redaktorką od talentów i ciekawych dolek jest _SuperStars_Me , która przechodzi tzw. okres próbny.  Niedługo zakończy się ta niepewność i rozstrzygniemy, czy powinna zostać na blogu. Są także trzy inne kandydatki na redagowanie.
Misskristen909, którą interesuje Wyglądać jak...
Justysiaczek_ która zgłosiła się do tematów Hot or Not i Mocna Strona Garderoby
DivaDivisa zainteresowana Wywiadami i Stylizacjami z Hot Buys

Mam nadzieję, że zaangażowanie większej ilości redaktorek wpłynie pozytywnie na bloga.  Nie wiem, czy też nie zrezygnować z linków do apartamentów redaktorek. Gdy w przyszłości pojawią się konkursy czy też linki do stardollowego konta bloga, może się zrobić niezrozumiale.

Phoebetonkin1 podjęła temat Metamorfoz Apartamentów, co bardzo mnie cieszy, jednak smuci mnie to, że zaledwie jedna osoba się zgłosiła. Serdecznie zapraszam do zakładki KOLEJKI. Pamiętajcie, że za zapisywanie się dostajecie perełki.


Jakieś pytania do załogi bloga?

3 komentarze:

Stylodajnia :* pisze...

Witam na blogu :]. Mówisz, że tylko jedna osoba się zgłosiła, ale ja nie widziałam posta, gdzie można się zgłaszać. Z chęcią bym się zgłosiła ! A jak już mówisz o redaktorkach to bardzo bym chciała pisać i jakbyś znalazła jakiś temat wolny to proszę napisz do mnie. Umiem obsługiwać bloggera i robić screeny.
klowe101

Unknown pisze...

Zgłaszam sie do metki apartamentu :P

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

bardzo dobrze, że blog się rozwija. zmiany są dobre;)

_julcia_1997