czwartek, 21 marca 2013

Przegląd Starplazy- Fallen Angel

Na początku chciałam przeprosić wszystkich, gdyż post powinien ukazać się wczoraj, jednak jestem chora i miałam problem żeby się za to zabrać. Dziś chciałabym przedstawić Fallen Angel. Niektórzy uważają, że to mroczny sklep dla emo, po prostu ma czarne ubrania i to całkiem ładne. Przyznam, że znalezienie NOT-ów było dla mnie dosyć łatwe, bo nie gustuje w tego typu sklepach. Umieściłam tam wiele ubrań, nie twierdze, że są one brzydkie, tylko nie w moim stylu. Dołączam 2 stylizacje: sami ocenicie, czy udane :)
Tym razem przegląd zrobię zupełnie inaczej . Oceńcie jak jest lepiej.


HOT



















NOT







Następny sklep: Bonjour Bizou
Podoba się przegląd?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super! Ze wszystkim się zgadzam :)
Abieks-XD

Stylodajnia :* pisze...

Fajny pomysł :) . Stylizacje są cudne, ale lalka mi się nie za bardzo podoba : / . SUper, że zrobisz Bonzjour Bizou :)
klowe101

Unknown pisze...

fajny;)

_julcia_1997

Unknown pisze...

Nie rozumiem czemu te sweet skrzydełka nietoperka są w not...


AnnaWeKrwi

chomiska pisze...

do AnnaWeKrwi: po pierwsze jak dla mnie już się "przejadły", a po drugie po prostu mi się nie podobają. Ale szanuje twoje zdanie :)
chomiska