środa, 13 marca 2013

Przegląd Starplazy- Rio

Mam nadzieję, że jeszcze o mnie nie zapomnieliście. Ponieważ, glori010 zaproponowała mi do następnego przeglądu Rio, to właśnie z tym sklepem post się ukaże. Na przyszłość: napiszcie w komentarzu jaki sklep byście chcieli, bo może te co opisuję was nie interesują? Nie wiem... Przepraszam za jakość screen'ów, ale nie miałam za bardzo czasu, więc ich nie dopracowałam. Przejdźmy do rzeczy... 


W tym sklepie są rzeczy zasługujące na uwagę, niemniej jednak ja uważam, że są drogie ( w większości przypadków nie warte swojej ceny)
 

                                    HOT

                                               


                                    NOT 

Czy taki wygląd postów wam się podoba? Co mam zmienić? Jaki sklep następny?
Zrobiłam ankietę, czy chcecie też stylizacje do tych przeglądów. Jeszcze co prawda można głosować, ale wyniki są jednoznaczne. Dlatego na następny przegląd postaram się dołączyć jakieś. 







6 komentarzy:

Unknown pisze...

Może Fallen Angel ? :)
Kocham ten sklep ;)

AnnaweKrwi

chomiska pisze...

ok dzięki za pomysł :)
chomiska

Stylodajnia :* pisze...

Lubię tego typu przeglądy Starplazy. Mogłabyś opisać bonjour Bizou ? Kocham ten sklep ! ♥♥♥ Dobrze by też było, gdybyś nie pisała takimi neonowymi kolorami na białym tle... Razi w oczy : /
klowe101

Everdeen pisze...

Dla mnie wszystko jest NOT ;/ może następny to pretty n' love?

klaudi20013

chomiska pisze...

do klaudi20013: pretty n' love już było
do klowe101: myślałam, że efekt będzie troszkę inny, może troszkę przegięłam- poprawię się, dzięki za uwagę
chomiska

Unknown pisze...

fajnie pogrupowane;)

_julcia_1997