piątek, 15 marca 2013

Metamorfoza wnętrza- klowe101

Dziś metamorfoza wnętrza klowe101.


 Przed: Nawet mi się podoba. Miałaś zamiar stworzyć jakiś pokój do projektowania. Wyszło ci całkiem fajnie. Zrobiłaś tylko jeden błąd...
A mianowicie-szpulki, nici na półkach są za duże! Nie wygląda to ładnie. Daję 4,5/5.




Po: Zrobiłam odobnę wnętrze, ale bez tych wszystkich szpulek, nici itp. Zrobiłam wnętrze z perspektywą. Tylko czarny, biały, szary kolor i odrobina czerwonego, niebieskiego, różowego i filoetowego...
 Jestem zadowolona z efektu.
                            A jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

Unknown pisze...

mi bardziej podoba się to pierwsze;)

_julcia_1997

Stylodajnia :* pisze...

Dzieki za ocenienie :D .
klowe101

Unknown pisze...

Kololowo...

AnnaWeKrwi

szirulejka pisze...

przed i po ślicznie

Anonimowy pisze...

Przed Lepiej...
Abieska-XD

Everdeen pisze...

Teraz trochę pusto ^-^

klaudi20013