piątek, 22 marca 2013

Stardoll a realia 5

 Stworzyłam spodnie poprzez nałożenie na siebie legginsów i rajstop i podonie zrobiłam z rękawiczkami. Czy mi to wyszło? Mam wątpliwości. Jak widzicie pierwszy post z serii bywa tym najlepszym ;)
Użyłam:
Nakrycie głowy - Original Future 5 sd
Bluzka - It Girls 50 sm
Szalik - Film theory 8 sd
Kożuszek/kurteczka - nelly.com 25 sd
Rękawiczka "pod" - fallen angel 40 sm
Rękawiczka "na" - Decades 5 sd
Torba - Rio 6 sd
Legginsy - Basic 40 sm
Rajstopy - Velvet Orchid 64 sm
Botki - nelly.com 10 sd


Może być? 

5 komentarzy:

Stylodajnia :* pisze...

Super pomysł :) . Na pewno kupię te spodnie :0 .
klowe101

chomiska pisze...

wybrałaś sobie trudną do odzwierciedlenia w starplazie stylizacje, ale podołałaś zadaniu :)
chomiska

Unknown pisze...

Niezła czapka :P

AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

cudowne! <3

_julcia_1997

Unknown pisze...

świetne *o*