niedziela, 31 marca 2013

1# Wyglądać jak Patricia (Patrycja) Kazadi

Stylizacja:
Stylizacja nie była trudna do zrobienia, ponieważ na stardoll są podobne ubrania do tych które nosi Patrycja. Uważam, że ma fajny, prosty, młodzieżowy styl z nutką kobiecości ;)

  Makijaż:
Jej makijaż nie wymaga dużych umiejętności i jest łatwy do zrobienia. Do jej odcienia skóry pasują takie kolory. Wygląda w nim ładnie i świeżo. ;)

I co myślicie? Dobrze się spisałam? :D
Macie jakieś uwagi?

W komentarzach piszcie na kogo jutro mam wystylizować doll! ;*

Misskristen909

8 komentarzy:

Nadziaaczeek :3 pisze...

Hmmm... Tak sobie.. Włosy.. Na stadoll są włosy pasujące właśnie do tej stylizacji...

szirulejka pisze...

tak są włosy bardziej pasujące ale tak to super tylko dodawaj etykiety ! :)

Nadziaaczeek :3 pisze...

Może Rihanna?

Unknown pisze...

właśnie ja nie miałam tych włosów. Nie podobają mi się więc nie chciałam wydawać na nie sd dla stylizacji tylko.

szirulejka pisze...

ale mogłaś zrobić fryz w starplazie, a w salonie tylko make up :p

kasiaxd pisze...

Tak, możesz tworzyć w starplazie i np. nie swoją lalką, tylko jaka "jednorazówką". Świetny post ;D

MajkaKolorowa

Stylodajnia :* pisze...

Super porównanie ! Może ns razem porownaj do lany del ray ?
klowe101

Unknown pisze...

ciekawy post, czekam na więcej.

_julcia_1997