sobota, 8 grudnia 2012

zimowy berlin i metamorfoza :)


Witajcie.Pisze dzisiejszą notke z pozdrowieniami od berlina i metamorfozą ,, strzala00 ''.Byłam w piątek w Berlinie.Jest to przepiekne miasto...choć nigdy nielubiłam niemców chyba raczej jak karzdy ...przesyłam pare zdjęć i metamorfoze :) zaczynałam dzisiaj 1 raz w paincie i print scrn więc prosze o wyrozumiałość ;) niejestem jeszcze tak utalentowana ;D
                                                PRZED :

  Jesteś śliczna,masz śliczny apartament i styl niepotrzebowałaś m etamorfozy ale niekomentuj mojego prnt screena ok ? ;> ode mnie 9/10       
                                                             PO :
Tak,tak wiem nie komentujcie tego nastepnie bedzie lepiej ;) o to piekny Berlin ! + kakao ze starbuck's coffe.
 Prześliczne fullcapy i conversy ! cena jednej pary conversów wynosiłą 593 euro .O.o
 
 

                                                                   Napój 12 euro .
                                             Uwieżycie że to z czekolady ?? :DD

 
 :** kakao !


                                                           

2 komentarze:

kasiaxd pisze...

Z czasem nauczysz sie robic screeny. Ja tez nimi kiedyś miałam kłopot. Jeśli chcesz uniknąć wycinania dolki - zmniejsz ją i daj na jednolita powierzchnię np na ścianę.Potem robisz screen. Możesz w opcjach painta znaleźć zaznaczenie w prostokąt i przeniesienie w dowolne miejsce. A jeśli chodzi o dopasowany kształt painta - w prawym dolnym rogu "białej kartki" w paincie znajdziesz opcjkę zmniejszania i zwiększania ;) Może troszkę rozjaśniłam :) Zrobie dla Ciebie artykuł :P

Unknown pisze...

piękna matka ; )

wandosz